21 Ocak 2017 Cumartesi

Big Bang

Merhabalar!

Bendeniz Dilanz Kafka. Bu lakabım lise zamanlarımdan beri devam etmekte. Şuanda 23 yaşımdayım. İngiliz Dili ve Edebiyatı 'na ek olarak Halkla İlişkiler bitirdim. Şuanda İtalyan Dili ve Edebiyatı için İstanbul Üniversitesi'nde kaydım olmasına rağmen Sidney'de olduğum için devam etmiyorum. O bir köşede dursun :)
Lise 3. sınıfta ilk kez Polonya'ya Comenius projesiyle gitmemle başladı herşey. Sonrasında "Madem böyle ücretsiz ya da çok para harcamadan bir yerlere gitmemi sağlayacak programlar var, neden hepsini kullanmayayım?" diyerek sürekli bir araştırma içerisine girdim. Şuana kadar 3 Comenius projesi (Polonya, İtalya, Türkiye), 6 Erasmus+ (İtalya, Sırbistan, Türkiye, Bulgaristan, Romanya), Work and Travel (Amerika Birleşik Devletleri, Teksas) ve Work and Holiday (Avustralya, Sidney) geçirdim. 1 yıldan fazla yurtdışı eğitim danışmanlığı da yaparak çok daha fazla program ve projeden haberim oldu. Bu blogu açmamdaki amacım tamamen tüm bu bilgileri paylaşıp insanlara gezmenin imkansız olmadığını (kolay değil, evet) kendi tecrübelerimle de anlatmak.

Çünkü yolda olmak çok güzel.. :)

2 yorum:

  1. Teşekkürler bilgileriniz için, Biraz daha fazla yazarsanız daha güzel olacağına inanıyorum :) İyi bakın kendinize.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uzun zamandır yoldaydım ama yakında yeni yazılar geliyor :)

      Sil